dinsdag 23 februari 2016

Ananas-boodschappentas

Heb jij dat nou ook? Naar het dorp voor een klein boodschapje (ik noem een Action) en dan met handenvol losse spulletjes de winkel weer uitlopen. Met een beetje geluk haal je nog net je fietstas of -mand. Al eens geprobeerd om zonder handen (want druk met vasthouden van al je 'onmisbare' aankopen) je auto open te krijgen? Lastig dus..

Natuurlijk verkopen de Hema en Ikea hele handige, opvouwbare tasjes, maar wat is nou leuker dan een zelfgehaakt exemplaar? 
Net als vroeger, de nettasjes van mijn moeder. Die kon je dan weer opvouwen tot een portemonneetje met rits rondom, ook praktisch. 
Zover wilde ik niet gaan hoor, het moet natuurlijk wel leuk blijven ..

Gek op ananas, en dus ook op het ananas-patroon onderaan deze tas. 
Het patroon vond ik hier, een Japans schema wat makkelijk te volgen is.

Wel vreemd dat Man vroeg of ik een badpak had gehaakt, hoezo ....

Fijne dag vandaag, shop-ze!

3 opmerkingen:

Angélique zei

Haha, je man ziet je natuurlijk al lopen in zo'n luchtig badpak :-)
Mooie kleur heb je gekozen, heel handig, zo'n tasje!

Annabel zei

Mooie kleur! En inderdaad handig voor alle kleine aankopen. Ik probeer nu iedere keer een linnen tasje mee te nemen, maar vergeet 'm ook nog wel eens haha

De Breimeisjes zei

Een badpak? Hahaha!
Leuk geworden en ja, ik ben ook dol op dat soort winkels! Mijn man zegt dan: "Wat moet je daar dan?" En dan zeg ik: "Ja, dat weet je niet van te voren!"
Groetjes,
Akkelien
(debreimeisjes.blogspot.nl)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...