woensdag 21 oktober 2015

warme omslagdoek

Lang niet meer geblogd, maar lang niet stilgezeten, hoor! 
Dat is iets wat mij dus echt niet lukt: 
een hele avond gewoon maar een beetje tv zitten kijken, 
zonder iets omhanden te hebben. 
Onmogelijk! 
Ik moet wel bekennen dat ik naast mijn chronische haakverslaving 
er een verslavinkje of twee bij heb ontwikkeld: 
en Instagram (en hier voor mijn Instagram). 
Allemaal ontzettend leuk, maar het wordt er niet veel rustiger van: 
wat een boel leuke ideeën van enorm veel creatieve mensen! 
Zo vond ik ook het patroon voor deze warme omslagdoek 
via Pinterest op Ravelry. 
Hoe een (wol)balletje kan rollen..
Deze sjaal moest nog snel even gehaakt worden 
-en met dit patroon is dat geen probleem-
de eigenares (niet ik hoor) ging kamperen 
en de weersvooruitzichten zagen er niet goed uit. 
Volgens zeggen heeft ze het heerlijk warm gehad. 
Ik zeg: missie geslaagd!

Fijne dag gewenst! 
En pssst:
ik zou het gezellig vinden als je mij komt bezoeken
En als je mij gaat volgen,
mis je voortaan helemaal niets meer ;-)


2 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie omslagdoek, lijkt me zeker heerlijk warm :-)
Pinterest vind ik al heel lang een bron van inspiratie, heel handige applicatie.
Ik hoop dat je toch blijft bloggen, ik vind het nog steeds leuk om te zien wat je allemaal maakt.

Angeline zei

Hij is erg mooi geworden en het patroon heeft wel een klein beetje wat weg van de mooie ananassjaal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...