woensdag 17 november 2010

Achterstallig onderhoud


Eigenlijk zou ik nu heel druk moeten zijn: binnenkort is R jarig en het halve huis ligt nog "in puin". De slaapkamers van de onderbouw zijn geschilderd en schoon en opgeruimd en zien er heerlijk georganiseerd uit, maar nu ligt alles wat daarvan over is op de overloop. Tja, en met een huis vol visite dat natuurlijk ook de nieuwe optrekjes moet bewonderen, is het wel zo fijn als ook echt àlles is opgeruimd. Alhoewel, door het contrast is het effect wel groter....



Doordat het boven zo lekker opruimt, wil ik dat beneden ook doorzetten, en dan met name in mijn haaktas. Er lag nog een heleboel achterstallig werk; van die 'oja, dat moest ik ook nog eens afmaken'-dingen.
Aan deze vis ben ik heel lang geleden begonnen, ik had al eens een roze gemaakt voor een kennis, maar eentje voor thuis is ook leuk.

 Het is een vrij eenvoudig patroon, maar je moet je aandacht er wel bijhouden; ze gebruikt niet helemaal het geijkte 6,12,18 systeem. Nu is hij dus eindelijk af, toen de staartvin nog ontbrak vond B hem ook al leuk: "wat is dat voor een coole gast". Nou je het zegt....

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...